Tästä osiosta löydät useiten kysyttyjä kysymyksiä tilaamiseen ja palauttamiseen liittyen. Jos et löydä kysymykseesi vastausta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@sleepheart.fi ja olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian! Tutustu myös "Ohjeita tilaamiseen" -osioon.


Q: Mistä tiedän, että onnistuiko tilaukseni?

A: Saat meiltä vahvistusviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen heti, kun olet maksanut tilauksen.


Q: Kuinka kauan tilauksen toimitus kestää?

A: Arvioitu toimitusaika on 1-8 arkipäivää tilauksen vastaanottamisesta yhteistyössä Postin kanssa. Suomeen lähtevät tilaukset ovat perillä keskimäärin jo 2-4 arkipäivän kuluessa. Jos tuotteet ovat tilapäisesti loppuneet varastoltamme on toimitusaika-arvio 14 päivää. Saat vahvistusviestin ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun tilauksesi on lähtenyt varastoltamme.


Q: Minulla on alennukseen oikeuttava koodi, miten saan lisättyä sen tilaukseeni?

A: Kampanjakoodin voit lisätä tilaukseen ostoskoristasi löytyvää "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?" -painiketta klikkaamalla, syöttämällä koodin ja klikkaamalla "Tallenna" -painiketta. Tällöin järjestelmä tunnistaa automaattisesti alennuksen määrän ja vähentää sen tilauksesi loppusummasta.


Q: Tarvitseeko minun rekisteröityä asiakkaaksi verkkokauppaan tilausta tehdessä?

A: Ei tarvitse. Rekisteröityminen on täysin vapaaehtoista, mutta sieltä voit kätevästi seurata tilauksesi tilaa ja tallentaa osoitetietosi, jolloin uusien tilauksien tekeminen on entistä helpompaa.


Q: Haluamani tuote on tilapäisesti loppunut, milloin voin tilata sen?

A: Jos tuote on tilapäisesti loppunut voit silti asettaa tilauksen, jolloin tilauksenne toimitetaan välittömästi, kun tuotetta saapuu varastollemme. Valikoimamme määrät vaihtuvat päivittäin, jolloin tuote saattaa olla toimitettavissa jo seuraavien päivien aikana.


Q: Voinko palauttaa tilaukseni?

A: Kyllä! Kaikki verkkokaupassa tehdyt ostokset voit palauttaa 14 päivän kuluessa. Palautukset ovat asiakkaillemme ilmaisia tuotteiden ollessa palautuskelpoisia. Muistathan tutustua “Palautukset” -osion ohjeisiin ennen palautuksen tekemistä, jotta palauttaminen onnistuu sujuvasti.


Q: Saanko rahat takaisin palautetusta tilauksesta?

A: Kyllä! Kun palautuksesi on hyväksytty, tilauksen hinta palautetaan ostovaiheessa käytetyn maksupalvelutarjoajan toimesta tilillenne. Muista tutustua “Palautukset”-osion ohjeisiin ennen palautuksen tekemistä. Ilmoitamme sinulle sähköpostitse palautuksen etenemisestä.


Q: Tilaukseen tuli virhe maksamisen jälkeen, voiko sitä muuttaa vielä?

A: Kyllä! Mikäli tilauksessa on tapahtunut virhe, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sleepheart.fi ja korjaamme tilanteen.


Q: Voinko peruuttaa jo tehdyn tilauksen?

A: Kyllä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@sleepheart.fi ja peruutamme tilauksesi.


Q: Voinko tilata verkkokaupasta maskin kokeiluun ja palauttaa sen, jos maski ei sovi minulle?

A: Et voi. Hygieniasyistä sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, jos tuotepakkaus on avattu. Jos et entuudestaan tiedä sinulle sopivaa maskia, niin varmistathan hoitavalta yksiköltäsi sinulle sopivan maskin ennen tilausta.


Q: Etsimääni tuotetta ei löytynyt valikoimistanne. Mistä voin tilata sen?

A: Lisäämme valikoimiin jatkuvasti uusia tuotteita. Mikäli etsimääsi tuotetta ei löytynyt valikoimistamme, ole yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@sleepheart.fi ja voimme kertoa, jos tuotetta on mahdollisesti tulossa pian valikoimiin.


Q: Miten voin olla yhteydessä teihin? Verkkosivuiltanne ei löydy puhelinnumeroa, johon soittaa.

A: Tarjoamme tällä hetkellä asiakaspalvelua vain sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@sleepheart.fi. Ota yhteyttä ja vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiinne.